Ważna informacja dla użytkowników usługi bankowości elektronicznej eSKOK.pl. We wrześniu 2019 r. zostanie wycofana możliwość korzystania z listy haseł jednorazowych. Jedyną dostępną metodą autoryzacji transakcji będą Jednorazowe Hasła SMS.
Od 5 września 2019 roku jedyną dopuszczalną formą autoryzacji w trybie silnego uwierzytelnienia klienta transakcji płatniczych (poleceń przelewów) będzie jednorazowe hasło wysyłane w formie SMS. Zmiany są następstwem wejścia w życie zmian ustawy o usługach płatniczych, które nakładają na dostawcę usług płatniczych wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (PSD2).
Zachęcamy do korzystania z haseł jednorazowych wysyłanych za pośrednictwem SMS-a. Zmiany ustawień można dokonać przez serwis internetowy eSKOK wg poniższej instrukcji:
- Wchodzimy w panel „Ustawienia” → „Zarządzanie autoryzacją” → „Jednorazowe Hasła SMS”.
- Następnie klikamy „Zmień”, weryfikujemy numer telefonu, klikamy „Dalej”.
- Wprowadzamy otrzymane na telefon hasło jednorazowe, potwierdzamy hasłem z listy haseł jednorazowych oraz klikamy „Akceptuj”.