Wprowadzamy nowy kanał komunikacji, który pozwoli Ci szybko, komfortowo i bezpiecznie wymieniać z nami dokumenty oraz dane w formie elektronicznej, bez konieczności przesyłania papierowych wersji.
Korzyści z korzystania z e-Doręczeń:
- Wygoda: przekazuj i odbieraj dokumenty elektronicznie, bez konieczności korzystania z tradycyjnej poczty.
- Pewność: otrzymujesz potwierdzenie wysłania i doręczenia każdego dokumentu.
- Ochrona danych: Twoje informacje są zabezpieczone przed utratą, nieautoryzowanym dostępem czy zmianą.
Adres e-Doręczeń SKOK Ziemi Rybnickiej:
AE:PL-94403-43983-EECGA-21
Dlaczego wprowadziliśmy e-Doręczenia?
Od 5 października 2021 r. obowiązuje Ustawa o doręczeniach elektronicznych z 18 listopada 2020 r. Wprowadza ona publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego i stopniowo nakłada obowiązek korzystania z Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych na różne podmioty, w tym na SKOK Ziemi Rybnickiej.
Jak skorzystać z usługi?
Aby wymieniać z nami dokumenty poprzez e-Doręczenia, potrzebujesz aktywnej skrzynki w systemie. Po uruchomieniu usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego będziesz mógł/mogła przesyłać również reklamacje, korzystając z tej formy kontaktu.
Gdzie znaleźć więcej informacji?
Szczegółowe informacje o e-Doręczeniach, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, są dostępne na oficjalnej, rządowej stronie internetowej https://www.gov.pl/web/e-doreczenia.