Zasady obsługi klientów w związku ze stanem epidemicznym

Szanowni Państwo,

Ze względu na zagrożenie związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, SKOK Ziemi Rybnickiej zwraca się z prośbą o zachowanie bezpieczeństwa związanego z zagrożeniem epidemicznym. Jednocześnie informujemy, że nasze placówki Kasy od 23.03.2020 r. pracują na zmienionych zasadach.

Pragniemy zapewnić, iż dokonujemy wszelkich starań, aby obsługa w SKOK Ziemi Rybnickiej przebiegała bez zakłóceń, jednakże w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wdrożyliśmy następujące zasady postępowania:

w placówce SKOK może znajdować się jednocześnie nie więcej niż 2 Klientów – pozostali Klienci proszeni są o oczekiwanie przed wejściem

prosimy o zachowanie bezpiecznego odstępu (1,5-2 m) zarówno podczas oczekiwania, jak również podczas obsługi

przed obsługą prosimy o zdezynfekowanie rąk płynem dostępnym w placówce

przypominamy o obowiązku zasłaniania nosa i ust (obowiązuje od 16.04.2020 r.)

wprowadzone zostały dodatkowe przerwy dla pracowników przeznaczone na zabiegi higieniczne i dezynfekcję.

Klientów posiadających karty płatnicze VISA zachęcamy do:

  • płacenia kartą (np. zbliżeniowo) w terminalach płatniczych w punktach handlowo-usługowych
  • korzystania z karty przy płatnościach internetowych
  • pobierania gotówki w bankomatach, które funkcjonują na dotychczasowych zasadach

Przypominamy również o możliwości korzystania z oferowanej przez Kasę bankowości internetowej eSKOK oraz aplikacji mobilnej mSKOK (m.in. przelewy internetowe, sprawdzanie stanu konta, historia transakcji).

O ewentualnych zmianach w zasadach obsługi Klientów i pracy SKOK Ziemi Rybnickiej Kasa będzie informowała na bieżąco, w szczególności na stronie internetowej.

 

 

 

Polub nasz profil na Facebooku, gdzie umieszczamy bieżące informacje o obecnej sytuacji.